Informacja o wyrobach zawierających azbest stanowiących własność osób prawnych - do Marszałka
Osoby prawne działające na terenie gminy mają obowiązek wykonania inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest poprzez sporządzenie spisu z natury.
Wykorzystujący wyroby zawierające azbest ujmuje wynik inwentaryzacji w „Informacji o wyrobach zawierających azbest” stanowiącej załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31) i przedkłada ją corocznie w terminie do dnia 31 stycznia właściwemu marszałkowi województwa.
Informację tą należy wnieść na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego
Departament Środowiska i Geologii
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń